Cesta na Olymp #13

Člověk trénuje, jak může a chce dodržet všechny předepsané tréninkové jednotky. Bohužel jsou týdny, kdy je prostě nemožné toto dodržet i přes předem mnou stanovené tréninkové dny. I já jsem člověk a když se mi trénink nepodaří splnit, tak se nevěším. 

Už na začátku minulého týdne jsem věděla, že nebude lehké tréninkový plán dodržet, ale hrozně jsem chtěla. Jenže příprava 1. otevřeného MČR v OCR (extrémní překážkový závod) pro děti se podepsala naprosto na všem. Ve čtvrtek sice zvítězila vůle, když jsem měla chuť se na běh už úplně vybodnout a místo plánovaných 15km jsem se vzmohla jen na 5,45km, v pátek jsem nakonec neběhala vůbec a včera? Včera jsem byla ráda, když jsem v 11 hodin vstala, nechala se odvézt na oběd a večer vyžehlila jeden koš prádla. Na víc jsem se opravdu nevzmohla. V sobotu jsem totiž nachodila tolik kolik kilometrů, že jsem ani netušila, jestli druhý den vstanu. Nicméně i tak jsem po sobotním zápřahu usínala s vědomím skvěle odvedené práce.

A tak tenhle týden bude víceméně stejný jako ten předchozí, ale mám přidané kilometry v úterý v tempu 5:30. 5:30 je dobré tempo. To si myslím udržím.

Takže co mě nebo někoho, kdo trénuje se mnou, čeká? 

PONDĚLÍ 18.1.

Běh v rámci Mattoni Free Run – 5-10 km (regenerační běh)

ÚTERÝ 19.1.

12 km v tempu 5:30

STŘEDA 20.1.

Free (plavání)

ČTVRTEK 21.1.

Souvislý běh 15 km (PP-podle pocitů, nejlépe v kopcích)

PÁTEK 22.1.

Intervalový tréning

Rozklus:2 km, Rozcvička:5’, R:50m, 60m, 70m, 80m= stupňované rovinky (začneš na takových 55% a stupňuješ dokud nebudeš na 85-90% rychlosti)

Hl. část: 2x 4x 1km  Tempo 4:45’ (Verčo, půjdeme v trošku rychlejším tempu, chci vidět, co to s Tebou udělá: „To já taky!“).

IO: 3-4’, IOmezi seriémi – 7-8’

Tzn.: Půjdeš 4x 1km dáš si 7-8’ pauzu a pak znovu 4x 1km!!!

V: 1-2 km, statický strečink Objem:12 km

SOBOTA 23.1.

Free

NEDĚLE 24.1.

TEST = 10 km, co to půjde (Verčo, musíš najít úplnou rovinu a pobežíš 10 km co nejrychleji, máš tento test po dost těžkým týdnu, ale je to proto, abych viděla, jak na Tebe působí trénink; jak to zaběhneš po intervalech.)

TÝDENÍ OBJEM: 67KM

Kategorie:

TRÉNINKOVÉ PLÁNY, VÝZVA

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *