Nejen v dubnu hubnu!

Problém každé ženské – potřebuju zhubnout za každou cenu! Neustále tuhle mantru opakujeme, ať už to opravdu potřebujeme nebo ne. U nás běžců je to o víc aktuální, protože víme, že každé kilo nás neuvěřitelně brzdí a když už jsme se proběhali přes první ufuněné kilometry a trochu se rozběhali, hledáme další „pomůcky“ ke zrychlení. 

Ne, nemám za sebou osud korpulentní dámy nebo naopak anorexie. Oboje mi naštěstí minulo a jsem opravdu kolikrát překvapená, kolik mladých dívek se s touto nemocí pralo. Bohužel to opravdu není nemoc jen modelek, ale právě v mnoha případech je to osud obyčejných slečen, do kterých byste to opravdu neřekli. Ale zpátky ke mně a k mé váhové historii.

Ač mnoho maminek bojuje s váhou, já měla to štěstí, že jsem se hned po porodu dostala na váhu, kterou jsem neměla ani před ním a bez jakýchkoliv problémů si ji držela až do 30ky. Po ní to trošku začalo nabývat. Ale velmi nenápadně. Přisuzuji to změně životního stylu – práce z domova, večerní víno s nachos a posilovnu jsem vyměnila za běh. Vím, spousta lidí začíná běhat právě proto, aby zhubli, ale na mě běh v tomto směru úplně nefunguje. Asi běhám moc rychle. (Hurónský smích!) Prostě potřebuju trochu toho železa!

A když už se mi v průběhu těch let podařilo trochu zhubnout, někde jsem je zase brzy nabrala. Prostě nefungovala mi v tomhle ohledu hlava. Ale ruku v ruce s tím, kam se chci letos běžecky posunout, jsem věděla, že musím dostat dolů i těch pár dalších kilo. A tak jsem se opět vrhla na 100% bezlepkovou dietu. Přátelé, když píšu dietu, nemyslím tím bezlepkové hladovění. Rozumíme si? Je pravda, že se snažím bezlepkově jíst i normálně, ale prostě od dob tréninku s Kubou to nebylo úplně tak striktní. A tak jsem se před 14 dny hecla a šla znovu do programu Transformers 42(dále jen Téčka). S hlavou přesvědčenou, že dělám správně a nepochybovala jsem o výsledku. Psala jsem o Téčkách už několikrát na fb, ale i tady na webu. A jak to se mnou tedy vypadá teď?

Přátelé, víc než dobře. Dole mám už 2 kila, břicho splasklo a i můj muž přišel na to, že mám nějaký menší zadek. A to nepočítám, že jsem zase plná energie a nemusím moc řešit, kdy jsem jedla a jestli můžu jít zrovna běhat. Teda když nevypiju půl litru smoothie těsně před během. To se nerozběhává zrovna dobře. Ten progres je vidět už i na mých rukou, které mám normálně dost osvalené. Nicméně není tyhle změny nejsou jen stravováním, ale předchozím posilováním, které ještě zmíním níže.

Má to jedno velké ALE! I přes to, že kila mizí, objevili se noví kámoši. Rozkydlý zadek a celulitida. Ptáte se, jak je to možné? Já vám to tedy povím. Polevila jsem právě v tom posilovacím režimu. Od března, kdy jsem najela zase na striktní běžecký trénink, jsem dle pokynů Terezky (trenérky) posilování musela omezit, abych neměla unavené nohy před náročnými tréninky.

Jenže jak se blíží léto, je nutné máknout právě i na téhle části a tak jsem se rozhodla, že zabojuji. Do sobotního půlmaratonu to už nechám, abych se nezničila. Ale od příštího týdne se zase opřu i do posilování. Do konce současných Téček totiž zbývá 3,5 týdne a tak druhou půlku prostě zatnu zuby a pustím se do toho. Trénink netrénink – souměrná postava patří i k běhu, ne? A sama jsem zvědavá, jak to dopadne. Neříkám, že vám tady hned postnu zrovna svůj zadek, ale určitě se pokusím vám nějak vhodně ukázat, jaké pokroky jste schopni na základě změny ve stravě a bez hladovění dosáhnout během 6ti týdnů.

Takže, když už jsem tady udělala takovou krásnou reklamu, pokud byste chtěli vědět, co všechno od Kuby čekat a třeba se i do dalších Téček přihlásit, tak koukněte sem. Právě probíhá nový nábor! Léto se ještě stihnout dá a běžecká sezóna také teprve začíná. A já budu doufat, že stejně tak, jak jdou kila dolů, půjde dolů i průměrné tempo na kilometr.

Jak jste na tom vy? Posilujete spolu s během a v jaké intenzitě? A jde vám samotným běháním hubnout?

PS: Je tu spousta lidí, kteří Téčka absolvovali nebo právě v programu jedou. Budu tedy ráda, pokud se podělíte i vy o své dojmy.

Foto: Romana Marie Jokelová

Kategorie:

MOTIVACE

9 komentářů

  • Petra (z „mamky v pohybu“)

    6.4.20178:30 Reply to Petra

    Taky jsem vždycky tvrdila, že během prostě nehubnu, ale po tom, co jsem letos měsíc běhala podle tepovky (takže relativně pomalu), to hubnutí najednou šlo :). Nicméně si myslím, že jen běhání mě nevytrhne, takže posilování musí být. Akorát když víc běhám, tak při posilování se zaměřuju spíš na střed těla a ruce. Nohy a zadek jen minimálně. A zdá se, že to funguje výborně.

    • mm
      Veronika Šimáčková

      6.4.20179:03 Reply to Veronika

      Ano, dlouhé běhy na tepovku by měly fungovat 😀 Ale nikdy jsem na ně nenašla čas. Každopádně kombinace obou možností je dle mého ideální.
      Tak ať nám to hubne. 😉

  • katerina.fleisigova

    30.3.20175:59 Reply to katerina.fleisigova

    Takže v tom nejsem sama? Taky během lepší postavu nezískávám, ale rozhodně si tím pořádně čistím hlavu 🙂 Rozhodla jsem se, že k tomu přidám pořádně plavání a domácí posilování. Protože fyzička jde díky běhu nahoru, ale kila taky 🙁

    • mm
      Veronika Šimáčková

      30.3.20177:17 Reply to Veronika

      Nejsi 🙂 A jak píšeš, běh skvěle čistí hlavu, ale na to hubnutí někomu prostě nepomáhá. Držím palce, ať jdou kila zase dolů (y)

  • Bohdana

    29.3.201715:26 Reply to Bohdana

    Samotným během nehubnu, hubnu změnou stravy podle Téček, to mi maximálně vyhovuje…ale zdá se mi, že se mi líp tvaruje během postava, že už se mi „netřepou“ stehna, že mám menší ty postranní „madla“…přidala jsem kondiční plavání, sem tam masáž, pilates…..nesnáším posilování v posilovně, ale potřebuji zpevnit ruce a břicho, takže jedu cvičení podle Téček, které je pro mě snesitelné…a budu pokračovat i v těch dalších ! Moc mě to baví a ženou mě dopředu prozatimní úspěchy, radost sama ze sebe a žádné bolesti hlavy ( kromě pár dnů, ty víš kterých) a mnohem větší monžství energie.

    • mm
      Veronika Šimáčková

      29.3.201717:00 Reply to Veronika

      Jdeš do dalších? Já si asi dám pauzu a pak zase po létě. Teď se těším na nové recepty, tohle mi vždycky hrozně nakopne.

      • Bohdana

        1.4.20175:40 Reply to Bohdana

        Ano,jdu,abych zase nesjela a udržela….

  • Janina Mat.

    29.3.201715:16 Reply to Janina

    Ja mela pred behanim mnohem lepsi postavu. Kruhace 7x tydne formovaly telo a spalovaly tuky lepe. Nicmene beh me bavi a pravdou je, ze po tezsim treninku na nohy proste dva az tri dny zadny bezecky terno neudelam. Takze se smiruji s par kily hore a posilko odkladam na podzim, az me slunicko nebude tolik tahat ven 🙂

    • mm
      Veronika Šimáčková

      29.3.201715:38 Reply to Veronika

      S tou postavou to mam stejne ✌🏻

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *