Regenerace

Je to pouhý měsíc, kdy jsem se odhodlala zveřejnit první výzvu. Celkem jsem nakonec v září naběhala 272,5 km a tím si splnila své novoroční předsevzetí, naběhat 1200 km v průběhu roku 2014. Teď je čas na regeneraci.

Po zářijovém maratonu jsem, v říjnu běžecky zpomalím. Ale mám před sebou jiný úkol. Rozhodla jsem se, že během tohoto měsíce přesvědčím kamarádku Lenku, že běh je opravdu super a bude jí to určitě bavit, i když to ještě nikdy nezkusila. Ale i tak je, po měsící tvrdé dřiny, čas na regeneraci.

Po každém tréninku je důležité se protáhnout. Ono by se tedy mělo před i po, ale víte jak to s tím střečinkem všichni máme. Když už ale chcete nějaký ošidit, tak raději vynechte ten před během.
Jako další podpůrný prostředek na regeneraci používám BCAA  – aminokysileny napomáhající regeneraci. Ty si dávám také většinou jen po, i když výrobce uvádí i před. Před si je dávám tehdy, kdy vím, že ten den budu mít tvrdší nebo delší trénink.
A pak tu je ta nejkrásnější možná regenerace – masáž! Tu miluju a snažím se si ji jednou měsíčně dopřát. Je to příjemné a svaly se po ní krásně uvolní. Chodím na ně ke kamarádce z vesnice a když mám chuť, ještě si u toho skvěle popovídáme.
Každopádně kvalitní regenerace trvá přibližně 24 hodin. Ale ta ideální je pouze tehdy, pokud kvalitně jíme, spíme a samozřejmě nepijeme alkohol 😀

Dnes naběháno: 0 km
Zbývá: 170 km

Kategorie:

ZDRAVÍ

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *